zondag 4 december 2011

NOTD China Glaze - Winter Berry + Inglot 202

Vandaag heb ik weer een rode lak voor jullie in de aanbieding uit de Let It Snow collectie van China Glaze!

Ik wil eest alle lakken uit de Let It Snow collectie swatchen voordat ik weer nieuwe lakje ga kopen. Althans, dat ga ik proberen, hahaha.

Hieronder kun je de swatches zien van Winter Berry.



China Glaze - Winter Berry swatch
Zonder Flits


China Glaze - Winter Berry swatch
Met flits


China Glaze - Winter Berry swatch
Zonder flits


China Glaze - Winter Berry swatch
Met flits


China Glaze - Winter Berry

Zoals jullie kunnen zien, zijn mijn nagels heel erg kort. Er waren namelijk een paar nagels afgebroken en ik vind dat vaak geen gezicht als ik acht hele lange nagels heb en twee hele korte. Ik kon ze natuurlijk ook kort veilen, maar ik heb afgelopen week een nagelcrème besteld en die crème zorgt ervoor dat je nagels sneller groeien, maar ook harder worden. Mijn nagels breken altijd af, omdat ze aan de zijkant heel dun zijn.
Die nagels heb ik dus helemaal kort geknipt zodat ik die crème kan uitproberen als ik 't eenmaal binnen heb! Dan ga ik het reviewen.

Goed, dat over mijn eigen nagels.
Nu even over het lakje zelf.

Winter Berry dekt echt heel erg goed. Het lakje lijkt heel erg op Pointsettia die ik hier heb geswatcht, maar is iets donkerder.
Als je niet echt zo'n knalrode kleur op je nagels wilt hebben, dan is dit wel een mooi lakje om het op je nagels te lakken.

Twee weken geleden ben ik naar make-up winkel Inglot geweest en daar verkochten ze ook nagellakken. Toen had ik ook een flakies lakje gekocht en ik zei al dat die erg mooi staat op rode en bruine lakken.
Nou, ik heb het meteen op Winter Berry uitgeprobeerd en ik ben erg te spreken over het resultaat! Bekijk het hieronder!




China Glaze - Winter Berry + Inglot 202 swatch
Zonder flits



China Glaze - Winter Berry + Inglot 202 swatch
Met flits



China Glaze - Winter Berry + Inglot 202 swatch
Zonder flits



China Glaze - Winter Berry + Inglot 202 swatch
Met flits



China Glaze - Winter Berry + Inglot 202


Flakies lakken hebben altijd een heel mooi effect!
En om dat te laten zien aan jullie, heb ik nog wat foto's daarvan gemaakt.





In het donker zijn de flakies een beetje rood/oranjeachtig, maar in het licht zijn ze zowat knalgroen!
Echt super mooi!

Inglot 202 dekt in één laag heel erg goed en er komen lekker veel flakies vanaf. Hij was alleen wel erg duur, want er zit niet veel in het potje. Ik heb er €11 voor betaald.
Nfu Oh en Nubar hebben ook een aantal flakies lakjes en die zijn iets goedkoper en er zit meer in!

Wat vinden jullie van dit lakje?
En hebben jullie ook een flakies lakje?


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten