maandag 12 december 2011

Some Nail Art Designs For Christmas!

Gisteren had ik enorm veel ideeën voor nail art designs voor kerst!
Had er in totaal tien, maar uiteindelijk vond ik de nail art op mijn linker hand mooier dan die op mijn rechter.



Nail Art Designs For Christmas


Hieronder in 't filmpje zie je hoe ik elke nail art heb gedaan. Dus een soort How to filmpje!
Het filmpje is helemaal in het Engels. Niet helemaal zuiver of course, maar ik doe mijn best!






Dit is de link naar de blog nailside van Jane:
http://nailside.blogspot.com/2011/10/leopard-chevrons.html
Van haar heb ik de nail art met de luipaard print, alleen op een zilveren base.




Xmas Nail Art - Silver and Golden Gradient Nail Art

Xmas Nail Art - Leopard Triangle Stamping Nail Art
Saw this design on www.nailside.blogspot.com


Xmas Nail Art - Dots With Nail Art Foil

Xmas Nail Art - Tape And Dots Nail Art

Xmas Nail Art - Golden French Tip With Rhinestone Nail Art


Ik hoop dat jullie deze nail art leuk vinden!


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten