zaterdag 3 december 2011

New gorgeous OPI nail polishes.

Jup, ik heb alwéér nieuwe nagellakjes binnengekregen, hahaha. Ik ben hier altijd heel erg blij mee hihi.

Deze nieuwe nagellakjes had ik twee maanden geleden besteld in Canada en kreeg ik afgelopen week pas binnen. Inderdaar, het duurde super lang voordat ik ze EINDELIJK binnen had! Zes weken in totaal...
Op zich was het wel het wachten waard, want de twee lakjes zijn echt prachtig!
Twee lakjes uit twee gewilde collecties van OPI. Ik zal jullie niet langer in spanning houden, haha.
De twee lakjes zijn DS Temptation uit de collectie van Designer Series, collectie en Teenage Dream uit de collectie van Katy Perry.




OPI - DS Temptation

OPI - Teenage Dream

OPI - DS Temptation
Met flits


OPI - Teenage Dream
Met flits


OPI - DS Temptation
Zonder flits


OPI - Teenage Dream
Zonder flits



Ik snap ook echt waarom deze zo gewild zijn! Ze zijn echt schitterend!
Deze twee lakjes zal ik zeer binnenkort swatchen en dan zet ik het uiteraard hier op mijn blog!

Hou het in de gaten!

Deze lakjes had ik trouwens besteld op www.phoenixbeautylounge.com. Daar verkopen best wel wat OPI lakjes, maar daar moet je echt 4-6 weken wachten totdat je je lakjes eindelijk binnen hebt. Ik wilde het uitproberen, maar ik denk niet dat ik daar nog een keer wat bestel. Het duurt gewoon echt te lang en ik heb inmiddels webshops gevonden waar je de lakjes goedkoper kan krijgen en ze leveren sneller.

O, en ik wil jullie nog even op wijzen dat er bij www.nagellack-online.de  nog steeds sale is! Een OPI lakken kosten nu rond de €8 en dan krijg je daar ook nog eens 20% korting op met de kortingscode XMAS2011 tot 24 december! Korting krijg je niet op de OPI Muppets Collection.
Klik anders
hier op welke artikelen je geen korting krijgt.


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten