donderdag 22 december 2011

New OPI polishes

Afgelopen week heb ik weer wat OPI nagellakjes binnengekregen!
Er was een mega sale bij www.nagellack-online.de en daar verkochten ze onwijs veel OPI lakjes! Ze verkopen nu geen OPI lakjes meer wat ik echt heeeeel erg jammer vind, want ze verkochten er zo ongelofelijk veel!

Verwacht niet een complete collectie, want ik zat een beetje krap in kas, haha.


Allereerst heb ik voor jullie Alpine Snow. Dit is een witte lak en is geweldig om te gebruiken voor een french manicure. Witter dan Alpine Snow heb je gewoon niet!
Het is een matte lak, want hij is van de Matte Collectie van OPI.


OPI - Alpine Snow


OPI - Alpine Snow


Verder heb ik ook nog een paarse lak genaamd Dim Sum Plum. Het is zo'n classic lak die altijd verkrijgbaar zal zijn bij Sephora of andere beautysalons en drogisterijen.
Dim Sum Plum is van de Hong Kong Collectie.
Het is een crème lakje en daar heb ik er nog niet zoveel van aangezien ik van glitter lakjes houd!



OPI - Dim Sum Plum


OPI - Dim Sum Plum


Ik had ook Rally Pretty Pink besteld, want die staat op mijn wishlist.
Alleen toen ik het pakketje openmaakte, zag ik tot mijn verbazing dat ik twee Dim Sum Plum lakjes had en Rally Pretty Pink was nergens te bekennen! Op de factuur stond dat Rally Pretty Pink uitverkocht was en als oplossing hebben ze mij een tweede Dim Sum Plum gestuurd. Heel jammer dat 't uitverkocht was, maar ik ga er hoe dan ook ervoor zorgen dat ik 't ergens anders wel kan bestellen!
Die houden jullie dus nog van mij tegoed;)

Als laatst heb ik nog een lakje van de Burlesque Collectie: Let Me Entertain You. Dit is een van de mooie shimmer lakjes uit die collectie!
Het is een donkerroze lak met een aantal paarse glittertjes!
Ik denk dat dit echt een geweldige lak is! Heb al een aantal swatches gezien op andere blogs dus ik ben heel erg benieuwd!


OPI - Let Me Entertain You


OPI - Let Me Entertain You


Ik ben zeer tevreden met mijn aankopen! Het zijn niet echte kerst lakjes, maar deze stonden al een hele tijd op mijn wishlist!





OPI
Alpine Snow, Dim Sum Plum and Let Me Entertain You




Op www.nagellack-online.de kun je dus helaas geen OPI lakjes meer bestellen.

Ik heb dus ontdekt dat je op TransDesign nog steeds OPI lakjes kunt bestellen. Deze staan niet onder het kopje ''Polishes'', maar ik zal het nog in een aparte post uitleggen.

Stay tuned!!


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten