vrijdag 2 december 2011

How to: order at Transdesign.com

Hey!

Een tijdje geleden heb ik wat besteld op www.transdesign.com. De lakjes daar zijn echt super cheap dus ik wilde daar wel wat bestellen!
In deze post liet ik jullie mijn haul zien van Trans Design en in die post had ik jullie beloofd om te vertellen hoe je op Trans Design moet bestellen, want dat gaat een beetje anders dan op de meeste webshops.

Als je helemaal nieuw bent met Trans Design en je hebt wat lakjes gezien die je heel graag zou willen bestellen, zou ik eerst een account aan maken bij Trans Design.
Hoe moet je dat doen?
Ga naar de startpagina van Trans Design en dan zie je bovenaan een balk met: ''View Your Cart'', ''Order Status'' etc. Klik op Order Status en dan zie je onder ''Log In'' in het blauw ''New user sign in''.
Daar maak je je account.

Links heb je een heel menu met allemaal onderwerpen van spulletjes die ze verkopen. Onder ''Polishes'' vind je de nagellakken. De meesten kopen daar China Glaze, Essie en Color Club.

Nou ja, het spreekt verder voor zich, als je lakjes hebt gevonden die je wilt bestellen, klik je onder het  betreffende lakje op ''Order''.
Let op! Je kunt maximaal 9 lakjes bestellen van 15 mL als je in aanmerking wilt komen voor je Small Flat Rate Box. Daar straks meer over.


Heb je de lakjes uitgekozen? Dan ga je naar ''View Your Cart'' bovenaan de site.
Als je eenmaal zeker weet dat je wilt gaan bestellen, dan klik je op ''Click Here To Proceed To Checkout''. Dan zie je je adres etc.
Wat belangrijk is, staat onderaan de pagina. Je maakt een keuze met welk betaalmiddel je wilt gaan betalen. De meesten betalen met PayPal.
Bij ''Comment'' moet je nog wat bij zetten, omdat het een internationale bestelling is, is er een andere verzendoptie voor internationale landen. De goedkoopste is de Small Flate Rate Box.
Bij ''Comment'' zet je het volgende neer: Please use Small Flate Rate Box. De verzendkosten hiervan zijn $20 en is ongeveer €15.
Nadat je dat hebt gedaan klik je op ''Click Here To Proceed To Confirmation Page''.

Je ziet jouw gegevens en daaronder de lakjes die je hebt gekozen. Weer daaronder zie je verzendopties en staat standaard op ''UPS International Express''.
Deze moet je veranderen in ''Small Flate Rate''.

Als je dat hebt gekozen klik je op ''Click Here To Submit Order''.
Je komt dan op de PayPal betaalsite, maar daar moet je nog niet betalen! Je krijgt een mail van PayPal en dan pas moet je betalen.
Als ze jouw betaling hebben ontvangen, stuurt Trans Design diezelfde dag jouw bestelling op.

Ik kreeg mijn bestelling precies na 7 dagen en dat vond ik echt heel erg snel!

Heb je nog vragen over het bestellen bij Trans Design, laat een reactie achter of mail me op nailartandmorebyiris@gmail.com.



xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten