donderdag 1 december 2011

NOTD China Glaze - Ring In The Red

Hi guys!

Vandaag heb ik weer een NOTD voor jullie.
Het is een van de rode lakken van de Let It Snow collectie van China Glaze.
Dit is de rode lak met glitters!




China Glaze - Ring In The Red swatch
Met flits


China Glaze - Ring In The Red swatch
Zonder flits


China Glaze - Ring In The Red swatch
Met flits


China Glaze - Ring In The Red swatch
Zonder flits


Zoals jullie op de foto's kunnen zien, heb ik maar één laagje gelakt.
Ik ben er achter gekomen dat als je twee laagjes lakt en een top coat overheen doet je echt heel erg lastig de nagellak eraf kan halen. Daarom lak ik vanaf nu één laagje en eindig ik met een top coat.

Op zich dekt de lag goed! Op mijn ringvinger en pink had ik echt een dun laagje gelakt, maar met een iets dikkere laag lakt het prima.

De kleur vind ik echt super! Ik heb gelezen dat Ring In The Red erg lijkt op Ruby Pumps van China Glaze, maar dat deze lak iets meer glitters heeft met wat grotere glitters.

Dit lakje is echt zeker Christmas proof! Rood past natuurlijk altijd bij kerst! En de glitters maken het lakje nog wat specialer.


China Glaze - Ring In The Red swatch


Weten jullie al welk lakje je gaat dragen tijdens kerst of welke nail art je gaat doen?


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten