vrijdag 23 december 2011

NOTD OPI - Let Me Entertain You + Christmas Nail Art Design!

De NOTD van vandaag is een lakje die ik gister aan jullie heb laten zien!

Het is Let Me Entertain You en komt uit de Burlesque Collectie.

Ik zei in mijn vorige post dat ik dacht dat het een geweldige lak zou zijn. Nu weet ik het heel zeker dat dit een prachtige lak is!
Zoals ik al zei is het een donkerroze, bijna rode lak. Er zit een shimmer in met paarse glitters. Als je 't lakje in het licht houdt, dan lijkt het net alsof er een gouden shimmer in zit! Heel apart, maar als je het op je nagels hebt, dan zie je niks van de gouden shimmer.


OPI - Let Me Entertain You swatch
Met Flits



OPI - Let Me Entertain You swatch
Met Flits



Ik heb de flits moeten gebruiken, want zonder flits kwam de kleur niet goed over.

Het leek me leuk om op deze lak een leuke Christmas Nail Art te doen!
Daarbij heb ik ook een andere nieuwe lak gebruikt namelijk Alpine Snow voor de dots.
Daarnaast heb ik mijn dotting tool gebruikt en rhinestones!


Christmas Nail Art Design
With Dots and Rhinestones



Christmas Nail Art Design
With Dots and Rhinestones


Christmas Nail Art Design
With Dots and Rhinestones


Ik wilde het een beetje simpel houden!

Hope u like it!;)


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten