woensdag 14 december 2011

NOTD China Glaze - Blue Year's Eve + M59

Zou er nou nog sneeuw vallen dit jaar met kerst?
Daar zat ik pas over na te denken!

Waarschijnlijk weer niet met kerst dus ik dacht, laat ik eens een manicure doen met snowflakes!
Hebben we toch nog een beetje the winterfeeling, haha.

Als eerst heb ik basecoat van Essie gebruikt en daarover heen heb ik twee lagen van Blue Year's Eve aangebacht!



China Glaze - Blue Year's Eve swatch
Zonder flits



China Glaze - Blue Year's Eve swatch
Met flits



China Glaze - Blue Year's Eve swatch
Zonder flits



China Glaze - Blue Year's Eve swatch
Met flits



De lak dekt goed in twee lagen.
Ik vind het wel een mooie blauwe shimmer lak! Het lakje paste ook perfect bij de mani van vandaag.


Had al langer het idee om snowflakes te stempelen over Blue Year's Eve, maar had nog steeds geen witte stempellak.
Die heb ik gister gehaald van Essence - Stamp Me! White.

Daarmee heb ik de onderstaande mani gecreëerd!



Chine Glaze - Blue Year's Eve + M59
Christmas Nail Art



China Glaze - Blue Year's Eve + M59
Christmas Nail Art



China Glaze - Blue Year's Eve + M59
Detailed Nail with Rhinestone



China Glaze - Blue Year's Eve + M59
Christmas Nail Art



Nadat ik klaar was met stempelen wilde ik nog een 'Detailed nail' hebben, dus ik heb op de nagels van beide ringvingers een rhinestone in 't midden van een snowflake geplaatst!
Toen ik klaar was met het plaatsen van de rhinestones heb ik een top coat aangebracht en daar overheen nog een lak met allemaal mini glitters in verschillende kleuren.

Ik vond deze mani echt heel erg leuk om te doen!
Heb nog steeds wat ideeën voor kerst, maar zelf weet ik eigenlijk nog niet wat ik met kerst ga dragen op mijn nagels, haha.

Wat vinden jullie van deze kerst nail art?


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten