woensdag 7 december 2011

NOTD OPI - Teenage Dream

Ik heb weer eens een NOTD voor jullie!
De Nail Of The Day van vandaag is een lakje dat ik pas heb binnengekregen! 

Het lakje is Teenage Dream uit de Katy Perry collectie van OPI.

Het is erg gewild en ik snap ook helemaal waarom. Het is roze met een soort parelmoer shimmer erin met grote holografische glitters.


OPI - Teenage Dream swatch
Zonder flits



OPI - Teenage Dream swatch
Met flits



OPI - Teenage Dream swatch
Zonder flits




OPI - Teenage Dream swatch
Met flits



OPI - Teenage Dream


De lak dekt in twee laagjes goed. Je moet wel echt een base- en een top coat aanbrengen, want de lak chipt helaas wel snel. Dat vind ik wel een nadeel, want hij is echt supermooi!

Ook heel leuk dat er holografische glitters in het lakje zitten, want dat hebben niet heel veel lakjes van OPI. Dat maakt deze juist ook zo bijzonder.

Dit lakje heb ik op een Canadese webshop besteld, maar het duurde zo ongelofelijk lang voordat ik het eindelijk in huis had. Zes weken dus.
Het lakje kun je vinden op ebay, maar daar betaal je nu echt veel voor.
Verder weet ik niet zo goed waar je het lakje ergens anders kunt bestellen. Je kunt het eventueel googlen.

Wat vinden jullie van dit lakje?

xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten