donderdag 29 december 2011

Haul: Nieuwe Nail Art Spulletjes

Hey allemaal!

Ik was van plan om afgelopen zaterdag nog een post te plaatsten voor kerst, maar ik ben er helaas niet meer aan toe gekomen.

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad!

Heel verrassend had ik niks op mijn nagels tijdens kerst! Ik wilde dus nail patches van Sephora op mijn nagels plakken (dat zijn stickers met een motief), maar dat bleef helemaal niet plakken!
Als ik eenmaal heb geoefend met die patches zal ik een tutorial hierover plaatsen!

Goed, ik heb vorige week weer wat binnengekregen! Dit keer geen nagellak, maar wel nail art spulletjes!
Heel erg leuk, want ik had nog geen stripers, pareltjes en beads dus nu kan ik wat meer nail art designs maken!

Dit zijn mijn stripers! Het zijn penselen, want dan hoef ik namelijk niet per se een nail art striper met een bepaalde kleur te gebruiken, want nu kan ik alle kleurtjes gebruiken!


Brushes: Nail Art Stripers


Brushes: Nail Art Stripers


Ik heb pareltjes gekocht! Ronde en in een druppelvorm.



Pearls, round shape


Pearls, teardrop shape


Pearls


Ook heb ik beads besteld! Dat zijn mini kraaltjes
die je op je nagels kan plaatsen.



Silver beads


Golden beads


Beads


Heb glitters gekocht! Weet eigenlijk niet waarom, maar als ik 't wil gebruiken, heb ik het in ieder geval in huis!




Golden and silver glitters


Verder heb ik nog een nail art wiel besteld. Daar kan ik nu mijn beads en pearls in kwijt! Was heel erg blij dat 'ie ook los te koop was!



Nail Art Wheel

En als laatst heb ik nog een nagelriem remover tool gekocht om mijn nagelriemen goed bij te houden.



Cuticle remover tool


Dat waren weer mijn aankopen!
Heel erg cheap!
Heb 't namelijk besteld bij http://www.smilersnailart.nl. Als je gek bent op zulke spulletjes, dan zou je daar echt even moeten kijken! Is helemaal niet duur en als deze spullen werd als brievenbuspost verzonden dus de verzendkosten zijn heel laag.
Ik krijg ook nog een cadeautje erbij namelijk stikkers van Gucci, haha! Heel leuk!

Voor zaterdag zal ik nog een nail art design voor oud & nieuw posten!


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten