zondag 6 november 2011

Swatches China Glaze - Poinsettia en Tinsel Town

Guys, gisteren moest ik werken. Het onvermijdelijke was gebeurd. Van mijn linkerhand was van mijn middelvinger een stukje nagel afgebroken...

Kijk:



Goed, ik heb toen ik thuis was al mijn nagels korter geveild, zodat mijn nagels weer allemaal dezelfde lengte hebben.

Twee dagen geleden had ik een bericht gepost over een mini haul. Daarin had ik jullie beloofd dat ik van China Glaze Tinsel Town en Poinsettia zou gaan swatchen.
Dat heb ik vandaag gedaan!

Check de pics hieronder.


China Glaze - Poinsettia swatch
Zonder flits




China Glaze - Poinsettia
Met flits


Ik hou echt van deze kleur! Het lakje is echt knal en knalrood en heeft ook iets sexy net als rode lippenstift!
Het lakje dekt zelfs in een keer! Ik had gedacht dat ik nog een laagje moest lakken, maar dat was helemaal niet nodig.
Ik ben vergeten om een foto te maken met potje, dus die houden jullie nog van mij tegoed!

Hieronder de swatches van Tinsel Town.




China Glaze - Tinsel Town swatch
Met flits




China Glaze - Tinsel Town swatch
Zonder flits




China Glaze - Tinsel Town

Tinsel Town is een lakje met heeeeel erg veel grijze en zilveren glitters. Het lakje dekt op zich wel goed in een laag, maar ik hou wel van glitters dus heb ik twee lagen gelakt. Daarover nog een laagje top coat van China Glaze - Fast Forward Top Coat.

Alle twee de lakjes, Poinsettia en Tinsel Town, doen me echt denken aan kerst! De kleur, de glitters. Tinsel Town kun je ook gebruiken met oud en nieuw!

Wat vinden jullie van deze lakjes?


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten