zondag 13 november 2011

NOTD China Glaze - Velvet Bow & Snow Globe

Vandaag heb ik weer een NOTD en is van mijn laatste haul! Ik had in mijn filmpje gezegd dat ik zou gaan proberen om alle lakjes die ik binnen heb gekregen te swatchen, maar dat is vandaag helaas niet gelukt.
Vandaag heb ik Velvet Bow geswatcht.

Hieronder het resultaat!


China Glaze - Velvet Bow swatch
Zonder flits




China Glaze - Velvet Bow
Met flits




Velvet Bow dekt in een laag net als Poinsettia van China Glaze! Het lakje heeft echt een warme kleur en prima te gebruiken tijdens kerst! En daar overheen leek het me dus leuk om Snow Globe te lakken! Die swatches zie je hieronder!



China Glaze - Velvet Bow & Snow Globe
Zonder flits




China Glaze - Velvet Bow & Snow Globe
Met flits


Snow Globe past niet echt heel erg goed bij Velvet Bow, maar meer op lakjes met blauwe en groene tinten. Van het lakje komen best veel flakies vanaf dus er hoeven niet veel laagjes op!

Snow Globe is mijn eerste lak met flakies en ga ik sowieso vaker gebruiken. Als je wat anders met je creme lak wilt, kun je best een lak met flakies overheen lakken!


Wat vinden jullie van deze lak met flakies?




xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten