woensdag 23 november 2011

Shoplog: Inglot

Vandaag heb ik voor jullie een shoplog, maar deze shoplog heeft niet veel met nagellak of nail art te maken.

Gisteren ben ik in Amsterdam geweest en wilde naar een specifieke winkel!
Op een aantal andere blogs heb ik wat gelezen over een nieuw make-up merk namelijk Inglot. Ik heb hier echt fantastische dingen over gehoord waaronder het Freedom System, dus dat wilde ik wel allemaal met mijn eigen ogen zien!

Check het filmpje hieronder, dan kunnen jullie zien wat ik allemaal heb gekocht bij Inglot en welke andere dingetjes ik heb gehaald!





Klik hier om naar de post te gaan van Mascha's blog. Daarin staat wat de benamingen betekenen van de namen van de oogschaduw kleurtjes.


Dit zijn de foto's!



Inglot Freedom System Palette
Vlnr:
AMC Shine 23 - Pearl 402 - AMC Shine 43 - AMC Shine 07 - AMC Shine 26



Inglot Freedom System Palette
Vlnr:
AMC Shine 23 - Pearl 402 - AMC Shine 43 - AMC Shine 07 - AMC Shine 26



Inglot Freedom System Palette


Ik hoop dat jullie deze post leuk vinden. Even iets anders dan nagellak.
Mijn blog heet Nail Art and More by Iris dus beschouw deze post die hoort bij de categorie 'and More'.



xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten