dinsdag 8 november 2011

NOTD OPI - It's All Greek To Me + M59

Gisteren heb ik weer een nieuw lakje gekocht van OPI namelijk It's All Greek To Me.

Ik ben gisteren ook even rond gaan zoeken naar de Muppets Collectie in Utrecht. Bij de verkooppunten op www.opi.nl stond dat er een nagelsalon in de Bijenkorf ook OPI lakjes verkocht. Die nagelsalon is inmiddels weg in de Bijenkorf.
Verder zag ik dat een andere salon ook OPI lakjes verkocht. Die salon heet Laurent Lifestyle Salon en zit precies tegenover de bushalte van Janskerkhof. Voor degenen die bekend zijn in Utrecht, die salon zit precies naast het café/restaurant Broers.
Toen ik vanuit de bus naar de salon toe liep, zag ik al die lakjes al staan! 
Ik kwam binnen en werd heel hartelijk ontvangen. De gastvrouw verwees me naar de schappen met OPI. Ze vertelde mij dat een OPI lakje kiezen precies hetzelfde is als het kiezen van een bonbon uit een bonbondoosje. Nou, ik kan jullie vertellen dat ik van chocola dus het kiezen is knap lastig.
De eigenaar van de salon kwam naar me toe en vertelde het een en ander over OPI. Ik vroeg meteen of ze ook die Muppets Collectie verkochten. Die verkochten ze helaas nog niet, want ze kregen pas te horen dat 'ie uitkwam. Ik heb begrepen dat ze die collectie nog wel krijgen!
Ik zat daar echt een hele tijd, want ik wilde wel graag een lakje kopen. Allemaal verschillende kleurtjes hadden ze en ik kon niet kiezen.
Uiteindelijk heb ik dus It's All Greek To Me gekozen. Ik heb 'm net op mijn nagels gelakt en ik ben heel erg blij met deze keuze. Wat een kleur!!

Hieronder staan de swatches!



OPI - It's All Greek To Me swatch
Zonder flits




OPI - It's All Greek To Me swatch
Met flits




OPI - It's All Greek To Me swatch


Het leek me leuk om op deze nagellak een patroon te stempelen met Konad. Dat heb ik dus gedaan en zie het resultaat hieronder!







OPI - It's All Greek To Me + M59


OPI - It's All Greek To Me + M59


OPI - It's All Greek To Me + M59


Ik vond het patroon leuk op deze nagellak! Het is de eerste keer dat ik met dit patroon stempel. Het patroon komt van imageplate M59.
O ja! Ik heb in plaats van de schraper een oude college pas gebruikt. Werkt echt prima, want het schraapt dezelfde hoeveelheid overtollige nagellak eraf!

Wat vinden jullie wat deze nail art?


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten