vrijdag 4 november 2011

Mini Haul

Een paar dagen geleden heb ik weer wat lakjes besteld en vandaag heb ik het binnengekregen! Ik wilde graag mijn haul aan jullie laten zien!

Ik was op zoek naar een base coat die bestemd is voor mensen met dunne nagels, die scheurtjes voorkomt én waar ik nog een lakje overheen kon lakken. Die drie dingen zitten vaak niet in een bepaalde base coat. De ene base coat is speciaal voor mensen met dunne nagels (nail strengthener) en de andere base coat is alleen om ribbeltjes op te vullen etc.
MAAR ik heb mijn base coat toch gevonden! Haha, ik was heel erg blij. Ik kende de treatments van OPI en China Glaze. Sommige hadden goede reviews en andere weer niet.
Toen kwam ik op Essie! Ik had geen idee dat Essie ook zoveel treatments had. Uiteindelijk zag ik dat Sensitivity van Essie precies de base coat was die ik zocht!


Essie - Sensitivity

Ik heb 'm meteen op m'n nagels gelakt dus over een week krijgen jullie hierover een review!
De oranje kleur is trouwens niet te zien hoor, als je het hebt gelakt. Het is gewoon transparant!

Het lakje heb ik besteld bij Enchantra en kostte €9,95.

Verder had ik nog China Glaze lakjes besteld en die heb ik vandaag ook binnengekregen!
Ik zag de nieuwe kerstcollectie van 2011 en ik wilde ze allemaal hebben! Echt hele mooie kleurtjes!
Van die collectie had ik Tinsel Town en Pionsettia besteld.



Links: China Glaze - Tinsel Town
Rechts: China Glaze - Poinsettia




Links: China Glaze - Tinsel Town
Rechts: China Glaze - Poinsettia


Ik had nog geen knalrode nagellak, dus ik was erg blij dat deze ook bij de collectie zat.
Tinsel Town is een mooie grijze/zilveren glitter lak. Ook leuk om te gebruiken met oud & nieuw!
Wat me ook opviel, was dat Tinsel Town precies dezelfde lak is als It's Alive van de Haunting collectie van Halloween. Hij is alleen grijs! Voor een swatch van It's Alive, klik hier.

China Glaze - Tinsel Town



China Glaze - Poinsettia



Links: China Glaze - Tinsel Town
Rechts: China Glaze - Poinsettia


Tinsel Town en Poinsettia heb ik besteld bij Nailpolish Fashion voor €5,95 per stuk. Ik heb ze met de post laten bezorgen. Scheelt een hoop verzendkosten! Wel op eigen risico.

Ik kan niet wachten totdat ik de andere lakjes heb van de Let It Snow Collection!!
Van Tinsel Town en Poinsettia zullen gauw swatches komen! Stay tuned!


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten