maandag 21 november 2011

NOTD OPI - Warm & Fozzie

Het is weer even een paar dagen geleden dat ik wat op mijn blog heb gezet. Ik was onder andere bezig met mijn kamer, want ik moest ergens mij nagellakjes kwijt! Ze lagen in een doos en dat is echt niet goed voor nagellakjes, zeker als het goede kwaliteit nagellak is!
Ik heb een tafel gekocht waar nu even al mijn lakjes staan, maar ik hoop dat ik van Sinterklaas een nagellakrek krijg, hahaha.



In deze post vertelde ik al dat ik twee nieuwe lakjes binnen had gekregen van OPI namelijk Fresh Frog Of Bel Air en Warm & Fozzie.
Fresh Frog Of Bel Air had ik al geswatcht en nu is Warm & Fozzie aan de beurt!





OPI - Warm & Fozzie swatch



OPI - Warm & Fozzie swatch



OPI - Warm & Fozzie swatch



OPI - Warm & Fozzie


Het lijkt een donkere lak, maar als je 't lakje in het licht houdt, dan zie je goed de overgang van goud naar brons! Heel mooi effect geeft dat! Op de laatste foto kun je het effect 't beste zien.
Het is een shimmer lak met oranje en gele minuscule glitters en de basis van de lak heeft een donkere kleur.

Het lakje dekt goed in twee keer, maar droogt helaas  niet snel. Je moet echt even goed wachten totdat het helemaal is opgedroogd.

Al met al vind ik dit wel echt een prachtig lakje! Vooral het effect van goud naar brons!

Wat vinden jullie van dit lakje?



xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten