woensdag 16 november 2011

NOTD OPI - Fresh Frog Of Bel Air

Hi guys!

Gisteren vertelde ik al dat ik nieuwe lakjes had binnengekregen!
Vandaag heb ik Fresh Frog Of Bel Air gelakt! Deze wilde ik heeeeel graag lakken om te kijken hoe die glitters op mijn nagels staan. Nou, ik kan je vertellen, EEN EN AL GLITTER :D. En laat het nou net zo zijn dat ik van glitters houd, hihihi!


OPI - Fresh Frog Of Bel Air swatch



OPI - Fresh Frog Of Bel Air swatch



OPI - Fresh Frog Of Bel Air swatch

De groene glitters en de mega zilveren glitters zijn goed verdeeld! Op het kwastje komen ook zat van die zilveren glitters op dus die komen ook echt op je nagels te zitten!
Nadeel van deze lak is dat je echt drie of soms zelfs vier lagen moet lakken. Het dekt een beetje waardeloos, maar dat is dan ook wel te verwachten met zo'n glitter lak.
Een aanrader is om er een groene lak, beetje dezelfde kleur, als basis te gebruiken en dan daar overheen Fresh Frog Of Bel Air te lakken. Dan hoef je niet zoveel nagellak te gebruiken als je dat zonde vindt.
Overigens heb ik op de foto's drie lagen gelakt! Zonder een groene basis vind ik de lak persoonlijk het mooist.



Ik hoop dat dit mijn lucky nails zijn vandaag, want ik moet over een paar uur afrijden! Dus ik hoop dat deze lak me geluk brengt, hahaha.


Wat vinden jullie van deze mega glitter lak


xo

2 opmerkingen: