dinsdag 15 november 2011

New nail polishes

De nagellakjes blijven maar binnenstromen!
Vandaag heb ik alweer (ja, alweer) nieuwe lakjes binnengekregen!
OPI lakjes van de laatst uitgekomen collectie: The Muppets! Ik wilde zo ongelofelijk graag een of twee lakjes van die collectie, maar ik vond de lakjes van OPI die je normaal in een nagelsalon, drogist of Sephora koopt toch te duur. Dus ben ik op een aantal blogs gaan kijken waar zij vaak hun OPI lakjes vandaan halen.
Uiteindelijk heb ik een ebay winkel gevonden met echt CHEAP OPI lakjes! De prijzen verschillen nogal. Het ligt er natuurlijk aan hoe gewild de lakjes zijn! De winkel levert supersnel. Had de lakjes binnen een week.

Klik hier om te kijken of ze lakjes verkopen die jij graag wilt hebben!


Dus, ik vertelde net al dat ik lakjes had besteld van de Muppets Collectie! Daar heb ik uiteraard wat foto's van!


OPI - Fresh Frog Of Bel Air & Warm And Fozzie

OPI - Fresh Frog Of Bel Air & Warm And Fozzie


Dit zijn ze! Ik wilde graag een van de zes mega glitter lakken en een shimmer lak.





OPI - Fresh Frog Of Bel Air


Deze lak heeft het minuscule groene glitter en echt grote mega glitters! Die grote glitters zijn zeshoekig. Heel apart effect heeft dat!



OPI - Warm And Fozzie



OPI - Warm And Fozzie

En over apart gesproken! Warm And Fozzie is echt een aparte lak! Hij is brons en als je het lakje in het licht houdt, zie je de overgang van goud naar brons! Ik kan niet wachten om het lakje op mijn nagels te lakken!


Goed, dat zijn weer twee nieuwe lakjes!
Tot snel!


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten