maandag 10 oktober 2011

NOTD China Glaze - It's Alive, Haunting Collectie

Hey allemaal,
 
Nadat ik mijn eerste bericht had gepost ging ik meteen aan de slag met mijn nagels.
Vandaag kreeg ik namelijk een deel van de Haunting collectie binnen van China Glaze! Zie de foto van de collectie hieronder.

De vier lakjes die erbij zitten zijn: It's Alive, Ghoulish Glow (glow in the dark nagellak), Black Mesh (crackle nagellak) en Fast Forward Top Coat.

Ik heb m'n nagels gelakt met It's Alive, want ik was heel erg benieuwd hoe die kleur stond. Het is een beetje donkergroen met gouden en groene glitters. In het licht doen de glitters goed hun werk, want dan
glinsteren mijn nagels helemaal en daar hou ik wel van! De kleur zelf is ook verrassend mooi! Dacht dat het misschien te donker was, maar door de glitters valt het wel mee.
De lak dekt echt goed! Met twee lagen zit het er al mooi op.

Hieronder zie je swatches van de nagellak. Swatches zijn er om te zien hoe een bepaalde nagellak op iemands nagels staat.

It's Alive swatch


It's Alive swatch



Wat vinden jullie van de nagellak It's Alive?

Het is overigens mijn eerste ervaring met China Glaze en het bevalt me nu al helemaal prima! Ga sowieso nog meer lakjes van China Glaze kopen in de toekomst!


  China Glaze Haunting Halloween collectie
Vlnr: It's Alive, Ghoulish Glow, Black Mesh en Fast Forward Top Coat

 

Ik ben van plan om zaterdag Ghoulish Glow uit te proberen en daar overheen Black Mesh te lakken. Dan wil ik een foto in het licht en een in het donker als het lukt met de glow in the dark nagellak! Dat ziet er denk ik erg leuk uit!
So stay tuned!


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten