vrijdag 14 oktober 2011

New webshop added to the webshoplist: www.nagellack-online.de

Hallo allemaal!

Mijn excuses dat ik al een paar dagen geen nieuwe post heb geplaatst. Had af en toe net geen tijd om een nieuw bericht te posten.

Vandaag wilde ik een bericht posten over een nieuwe webshop die ik heb ontdekt!
Het is een Oostenrijkse webshop die veeeeeel OPI nagellakjes verkoopt!! Ook veel Essie lakjes trouwens, maar ik concentreer me meer op OPI.
De webshop heet:
www.nagellack-online.de.
De lakjes zijn rond de €11 per stuk, wat overigens de normale prijs is voor OPI lakjes.
Je kunt gewoon met IDeal betalen op die site dus echt superhandig!
De verzendkosten zijn €4,90. Ik had maar een lakje besteld, dus weet niet of de verzendkosten meer worden als je meer besteld. Volgens mij blijft het €4,90.
Het lakje was goed verpakt in een envelop met bubbeltjes.

Nog even wat voordat ik foto's en een preview laat zien van het lakje en mijn tutorial. Als je op de facebook pagina van de webshop komt (kun je zoeken op Beauty Maniac) en op ''Vind ik leuk'' drukt, dan kun je gebruik maken van de kortingscodes die ze vaak op hun facebook pagina zetten.

Op de webshop heb ik Pros and bronze besteld van O.P.I..
Het lakje heeft echt een bronzen kleur door de rode en gouden glittertjes die door de nagellak heen zit.
Hier een foto.

OPI - Pros and bronze

Met dat lakje ga ik morgen tutorial maken! Dan komt er meteen een swatch van het lakje!

En dus alvast een preview van mijn tutorial van morgen! Mijn nicht was mijn proefpersoon, haha.


Konad Stamping Nail Art

Daar ga ik dus een tutorial over geven!

So stay tuned!

xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten