maandag 10 oktober 2011

Nagellakken en webshops

Hey allemaal,


Vandaag wil ik wat posten over de nagellakken die ik gebruik en nagellakken die ik van plan ben te kopen.

Mijn vier favoriete nagellak merken zijn:
- OPI
- China Glaze
- Zoya
- Nubar

Voor nail art heb je vaak nagellak nodig die van goede kwaliteit zijn. De vier merken die ik net heb genoemd zijn lakjes van echt goede kwaliteit. Je merkt het ook wel aan de prijs, want die varieert van €5 tot €13.

Omdat ik nog maar net ben begonnen met nail art, heb ik nog niet zo veel lakjes van deze merken. Van OPI heb ik een crackle lak, van China Glaze wat lakjes van de Haunting collectie en Matte Magic en van Nubar heb ik een roze lak met veel glitters er doorheen.

Drie van de vier merken zijn niet te koop in de winkel. Alleen OPI kun je kopen in bepaalde beautysalons, maar ook bij Sephora en dat is weer een apart gedeelte in een aantal V&D's.
De andere drie merken, China Glaze, Zoya en Nubar, zijn vaak alleen maar te vinden op internet.
Veel Nederlandse webshops verkopen China Glaze, maar naar Zoya en Nubar moet je goed zoeken.
Op Ebay kun je natuurlijk alle merken terug vinden, maar je loopt vaak het risico dat je dan moet bestellen uit de VS. Ik raad het af om uit de VS lakjes te bestellen, want:
1. Vaak duurt het erg lang voordat je het eenmaal thuis binnen hebt (je kan rekenen op 20-30 dagen);
2. Meestal betaal je veel verzendkosten dus kun je het net zo goed in een van de Nederlandse webshops kopen of een webshop in Europa en
3. Soms kan het zo zijn dat je omzetbelasting en/of invoerrechten moet betalen als je teveel lakjes bestelt (zie
www.douane.nl).

Als je op Ebay lakjes wilt bestellen kun je het beste kijken naar aanbieders in Europa, want dan zijn de verzendkosten lager en je hoeft je niet druk te maken om invoerrechten.

Ik ben zelf ook een aantal webshops aan het uitproberen waar ik lakjes en instrumenten kan kopen.
Met
www.nailpolishfashion.nl heb ik al wat ervaring mee. Dat is een Nederlandse webshop die China Glaze, Zoya en Nubar verkoopt! Natuurlijk ook andere lakjes zoals Essie en Color Club. Nailpolish Fashion levert snel je bestelling. Als je op een werkdag bestelt, is het soms al de volgende dag binnen! Een aanrader dus.
Pas heb ik een OPI lakje besteld bij een Oostenrijkse webshop, maar die heb ik nog niet binnen. Die hoop ik morgen of zaterdag binnen te krijgen.
Eind van de maand wil ik toch proberen om wat lakjes te bestellen uit de VS, want ik denk dat ik wel een goede webshop heb gevonden! Dat komt nog wel op mijn blog te staan.


Ik zie dat het een lang bericht is geworden, haha. Erg enthousiast over de merken en webshops!

Wat vinden jullie van deze post?
Laat een reactie achter!


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten