dinsdag 25 oktober 2011

Kortingscode www.nagellack-online.de

Hee allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een bericht heb gepost, maar ik had het zo druk in de vakantie! Kwam zo wat niet toe aan nagels lakken of om nieuwe dingetjes uit te proberen..

Ik hield daarentegen wel veel webshops in de gaten, want kerst komt er weer bijna aan en dan heb je in de meeste webshops korting of maken ze gebruik van kortingscodes!

Bij
www.nagellack-online.de had ik een paar weken terug een nagellakje besteld en deze webshop bevalt me wel! Voor je O.P.I. lakjes kun je daar terecht, maar ook voor Essie en China Glaze.
Pas zag ik dat ze een kortingscode hebben ingevoerd en die kun je gebruiken bij je bestelling!! Helemaal happy!
En de korting is niet een week, niet een maand, maar wel TWEE maanden(!) geldig!
Goed, dat gezegd hebbende moet je natuurlijk wel de desbetreffende code hebben of course: XMAS2011
Als het goed is, kun je die code gebruiken per bestelling en dan gaat er 20% van het totale bedrag eraf! Wel exclusief verzendkosten, maar goed, de verzendkosten zijn daar goedkoper dan in Nederland.


Bron: Beauty Maniac (www.nagellack-online.de)


Deze maand ga ik helaas niks bestellen bij Beauty Maniac (dat is de officiële naam van
www.nagellack-online.de), want ik wilde graag wat lakjes bestellen bij www.transdesign.com om het uit te proberen en om een review te schrijven voor jullie zodat je niet steeds bij één webshop je lakjes hoeft te kopen!

Later deze avond zal ik nog een bericht posten op mijn blog, so stay tuned!

xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten