maandag 10 oktober 2011

First blogmessage

Hey allemaal,
 
Dit is mijn eerste post op mijn eigen blog!
Ben sinds kort helemaal weg van nagellak en nail art en heb inspiratie opgedaan van andere bloggers.
Af en toe liet ik wat nieuwe ontwerpjes zien aan mijn vrienden, maar wil het graag met meer mensen delen!

Mijn nagels lak ik op verschillende manieren en ik gebruik veel instrumenten die andere mensen ook gebruiken die met nail art bezig zijn.
Ik zal proberen zoveel mogelijk uit te leggen hoe jullie die instrumenten ook kunnen gebruiken en af en toe een tutorial posten.
Verder laat ik zien welke lakjes ik vaak gebruik, mijn nieuwste aankopen en waar ik het allemaal bestel.

Nogmaals, ik ben sinds kort bezig, maar dat is juist leuk voor de lezers die ook geïnteresseerd zijn in nail art en ook beginned zijn.
Dan kunnen jullie van mij leren en ik van jullie!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Tips en tops zijn altijd welkom!



xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten