maandag 10 oktober 2011

NOTD China Glaze - Ghoulish Glow & Black Mesh, Haunting collectie

Hey allemaal,


Tussen de drukte door had ik nog even tijd om een bericht te posten!

De NOTD (Nail Of The Day) is vandaag Ghoulish Glow met de crackle nagellak Black mesh, beide van China Glaze.
Ik heb aardig wat foto's gemaakt van mijn nagels. Ghoulish Glow is namelijk een glow in the dark nagellak dus wilde ik in het licht foto's van mijn nagels hebben en in het donker om een beetje een beeld te krijgen van de Ghoulish Glow.

Allereerst ga ik het hebben over de Ghoulish Glow. De lak is doorzichtig dus dan heb je gauw de neiging om veel lagen te lakken. In drie lagen dekte de nagellak wel goed. Het eind resultaat is super! Als het ermaal op zit, dan lijkt het net alsof je een crème kleurige lak op je nagels hebt zitten.
In het donker ziet de lak er monsterachtig en erg apart uit! Moest er best wel aan wennen, haha. De nagellak doet meteen z'n werk. Je hoeft 'm niet een poos onder een lamp te houden voordat de lak mooi licht geeft. Alleen als je 't feller wilt hebben, kun je je nagels nog kort onder het licht houden. De nagellak kan iets extra's geven als je uitgaat
!



Ghoulish Glow swatch
In het licht en in het donker



Ghoulish Glow swatch
In het licht en in het donker


Dat was alleen de Ghoulish Glow lak! Ik was ook heel erg benieuwd hoe het er uit zou zien met Black Mesh, de crackle nagellak. De crackle nagellak dekt best goed. Je moet alleen wel snel zijn met lakken, want de borstel is niet zo breed. Één tip: als je een mooi resultaat op je nagels wilt krijgen met de lak, dus veel scheurtjes krijgen op je nagels, moet je de lak dun op je nagels lakken. Niet meer dan één dunne laag. Uiteraard heb ik ook foto's van de glow in the dark nagellak en crackle nagellak in het licht en in het donker! In het donker is het alleen niet echt goed te zien.



Ghoulish Glow & Black Mesh swatch


Ghoulish Glow & Black Mesh swatch



Wat vind je van deze mani?


De combinatie Ghoulish Glow en Black Mesh is echt geniaal. Echt een leuke mani voor Halloween dus de lakjes die je bij de set van de collectie Haunting krijgt, zijn daar echt gepast voor! Zeker een aanrader!!
Te koop bij:
-
www.nailpolishfashion.nl voor €17,95
-
www.echantra.eu voor €17,95
-
www.boozyshop.nl voor €18,95
Uiteraard kun je de lakjes bij bovenstaande sites ook apart bestellen voor ongeveer €6,95 per lakje.

Dat was het weer voor vandaag. Ik zal proberen om morgen er weer wat op te zetten!
Voor de crackle nagellak zal ik ook nog een tutorial op mijn blog plaatsen zodat je goed kan zien hoe de crackle nagellak werkt!

Heb je nog vragen?
Leave a comment!


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten