dinsdag 25 oktober 2011

NOTD OPI - Austin-Tatious Turquoise

Hallo allemaal,

Zoals beloofd vandaag nog een post!

Pas was ik in Rotterdam en daar had je een V&D met een Sephora dus ik was al helemaal blij! Meteen kijken naar de OPI lakjes bekijken en ik kon echt niet kiezen..
Uiteindelijk heb ik een mooi blauw lakje gekregen van mijn lieve, lieve nicht!
Het lakje heet Austin-Tatious Turquoise.

Het lakje is blauw met een shimmer! In het lakje zitten blauwe, turquoise en paarse minuscule glittertjes in. Ik moest wel heel erg wennen aan de kleur, maar vind 't eigenlijk echt een mooi lakje!

Je moet het wel twee of drie keer aanbrengen zodat het goed dekt, want met een laag zit het er niet goed op. Dat is helaas wel een nadeel, want ik heb op sommige nagels een dikke laag op zitten, maar dan komen er allemaal bubbeltjes..
Hebben jullie daar ook wel eens last van?

Hieronder staan de swatches!


OPI - Austin-Tatious Turquoise swatch
Met flits


OPI - Austin-Tatious Turquoise swatch
Zonder flits


OPI - Austin-Tatious Turquoise swatch
Zonder flits

OPI - Austin-Tatious Turquoise swatch
Met flits


 
Ik heb maar van elke swatch een foto met flits en een foto zonder flits erbij gezet. Zo krijg je een beetje een beeld hoe het lakje eruit in ziet in het licht, want dan heeft het namelijk echt de mooie turquoise kleur.

Ik zou wel willen weten wat jullie van dit lakje vinden!
Dat was het weer!
Tot snel.

xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten