maandag 10 oktober 2011

Tutorial - Crackle nagellak

Hey allemaal,


Gisteren wilde ik heel graag een bericht posten met een tutorial, maar de batterij van mijn camera was leeg toen ik wilde filmen. En eigenlijk wilde ik een keer 's middags een bericht posten dus dan maar deze middag.

Deze post gaat over crackle nagellak. Dat is sinds een paar maanden geleden een nieuwe nagellak. Als je het op je nagels lakt over een andere kleur nagellak, dan komen er allemaal scheurtjes. Dat is een erg leuk en apart gezicht, maar weer eens iets anders dan 'plain nail polish'. It adds something new to your nails!
Ik heb zelf twee soorten crackle nagellak: een gouden van OPI en een zwarte van China Glaze.
De zwarte hebben jullie zaterdag kunnen zien in mijn post met de Ghoulish Glow.


Hieronder staat een filmpje dat ik heb gemaakt met een tutorial met info en tips over crackle nagellak.








Ik vertelde in het filmpje dat OPI zowat niet te koop is in winkels zoals Douglas en de DA en dat je naar www.opi.nl moet gaan om te kijken voor de verkooppunten van OPI, maar dan zie je dus dat het in best veel winkels te koop is. Ik verwarde het even China Glaze! En bij de Sephora in de V&D in Utrecht verkopen ze heeeel veel OPI lakjes! Een reminder van mijn lieve nicht!
Sorry voor dat rare geluid dat je vaak in het filmpje hoort. Dan is mijn camera aan het scherpstellen.
Hopelijk hebben jullie wat aan dit filmpje!


Hieronder staan nog wat swatches met de OPI crackle lak.


OPI - Gold Shatter swatch



OPI - Gold Shatter swatch



Ik ga proberen aankomend weekend een tutorial op mijn blog te zetten met Konad Stamping Nail Art.

Wat vonden jullie van mijn eerste video tutorial?
Tips zijn altijd welkom!


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten